החיים הם לא
ורוד וכחול

המדריך לחינוך והורות במודעות מגדרית

בואו לקרוא מהו מגדר, ואיך הוא משפיע על ההתפתחות של הבנים והבנות שלנו. למה קשה לזהות הטיות מגדריות ואיך מתקנים כדי שהבנות והבנים יוכלו להיות מי שהם והן באמת

50% הנחה

בנוסף 

ברכישה של 195 שח ומעלה – משלוח חינם עד נקודת איסוף ליד הבית.

לקניה בכמויות גדולות, נא ליצור קשר במייל daphnapeys@gmail.com

זה היה מיד בסיום חגיגת יום ההולדת שש של הבת שלי. הסתכלתי על הלגו הורוד, על ערימת הניירות הוורודים שעוד היו זרוקים על הרצפה, על אריזות הקיטים של האיפור, התיק והחולצות המנצנצות ופתאום הבנתי: הבת שלי בכלל לא אוהבת את הדברים האלה, הם לא מעניינים אותה. בגילה היא כבר הרכיבה בקלילות קיטים מאתגרים של לגו. אז למה האמהות של החברות שלה, שהוציאו את מיטב כספן וקנו מתנות יפהפיות, חשבו שאלו דברים שישמחו אותה? מאותו הרגע נשבעתי, אף מתנה שארכוש לחגיגות ימי הולדת של בנים או בנות, אף לא אחת, תהיה מגבילה וממוגדרת כמו אותן מתנות יקרות וורדרדות שהבת שלי קיבלה בגיל שש.

50% הנחה

בנוסף, ברכישה בסכום של 195 שח ומעלה, משלוח חינם לנקודת איסוף

לקניה בכמויות, נא ליצור קשר במייל daphnapeys@gmail.com

הטיות מגדריות הן דבר מתעתע. קשה מאוד לזהות אותן. גדלנו עם אמונות שיש דברים שבנות אמורות להיות עדינות, מתוקות, שבנים אמורים להיות חזקים, ספורטיבים, טכנולוגים. כי ככה זה בטבע. לא? האמת שלא, לא באמת. לא כולם. כל כך הרבה שכבות של מגדר נראות לנו טבעיות, ונעלמת מאיתנו ההשפעה של ההטיות האלה על היכולות ותפיסת המסוגלות של הבנות והבנים. כדי לתקן להן ולהם את המרחב, את האפשרות, את העתיד, חייבים להבין איפה מתחבא המגדר, ומה הנזק שלו.

בספר זה תלמדו  מהם המרחבים העיקריים שממגדרים ומשפיעים על אושרם ועתידם של בנינו ובנותינו, תוכלו ביתר קלות לזהות את המסרים הסמויים ותימצאו פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים.

 

לרכישה באתר או בחנויות הספרים

את הספר ניתן להשיג ב- סטימצקי, צומת ספרים, בחנויות הפרטיות ליד הבית  ובאפליקצית עברית לספר דיגיטלי

וגם באמזון ברחבי העולם

50% הנחה

בנוסף ברכישה בסכום של 195 שח ומעלה, משלוח חינם לנקודת האיסוף.

לקניה בכמויות, נא ליצור קשר במייל daphnapeys@gmail.com

הספר הוא מדריך פרקטי המקנה כלים
פשוטים לתקון ההטיות שמסביב.
תמצאו בו טיפים להתמודדות יומיומית, מענה לדילמות נפוצות וגם כלים
לשאלה הגדולה: מה ניתן לעשות כשאי אפשר לתקן? כשזה מה שיש.

את התשובות לשאלות האלה ולרבות אחרות, תמצאו בספר ....

החיים הם לא ורוד וכחול- המדריך לחינוך והורות במודעות מגדרית

מחברת הספר, דפנה פייזר, אם לשתיים, לשעבר אשת שיווק ופרסום, בעלת תואר שני בלימודי מגדר, מורה בתיכון, המקימה והמנהלת של קבוצת הפייסבוק 'הורות במודעות מגדרית' , עוסקת בשנים האחרונות בהרצאות, חינוך, יעוץ, וקידום מודעות מגדרית מתוך דאגה לעתיד הדור הצעיר של כולנו. 

מה אמרו על הספר ועל התכנים שלי?

דר' מירי רוזמרין, מרצה בכירה ללימודי מגדר, אוניברסיטת בר אילן.
“קראתי את הספר והיה נהדר. הוא קולח מובן ונותן עצות טובות. הוא גם מעוגן יפה במחקר בקיצור הצלחת לחבר בין מחקר לשטח יפה מאד.”
תאיר תגר שפריר, אם ל- 3, דוקטורנטית למגדר
"קראתי את הספר. שאפו ענק! הספר מצוין בעיני, מצליח להיות מאוד מקיף ויחד עם זאת תמציתי, מדעי ורציני אבל מוסבר בצורה בהירה ונגישה. הצלחת להתייחס להרבה נושאים חשובים ומורכבים באופן שמדבר בגובה העיניים ולא מתנשא, שמכיר במורכבות ולא מנסה לטשטש אותה. באמת עשית פה עבודה יוצאת מן הכלל בעיני."
יוסי רז, אב לבן ובת, איש הי-טק.
"בתור אב לבן ולבת, ודווקא בתור הורה שמשתדל להיות מודע להטיות מגדריות, דפנה האירה לי נקודות רבות שלא שמתי לב אליהן ביחס שלי אל הילדים, ונתנה לי הרבה חומר למחשבה וגם הרבה כלים פרקטיים לחיים היומיומיים על מנת לתת גם לבן שלי וגם לבת שלי נקודת מוצא שווה לחיים. הידע של דפנה, פתח לי ערוצים נוספים שאפשרו לי לתת להם לגיטימציה לבטא את כל קשת הרגשות שלהם, לאפשר להם להתנסות בסוגי פעילויות רבות ולבחור את מה שמתאים להם ללא ההקשר המגדרי, ובעיקר היא נגעה ביכולת שלי בתור הורה להתנתק מהסטיגמות המגדריות שעליהן חונכתי. בזכות כל זאת, התחלתי לפעול בבית הספר, לקידום מודעות מגדרית במערכת החינוך ובכלל".
נועה מאיר, אם לתאומים בן ובת, תל אביב.
"מאוד אהבתי את הגישה המתונה, שניתנת ליישום. ״לשים את ארגז המשחקים באמצע״. הענקת לי מודעות (״שריטה בעין״...), הבנה, ומוטיבציה לחתור לאיזון ככל הניתן, בידיעה שלא צריך ללכת אל הקצה (מותר ורוד :). השקעתך הרבה הורגשה לאורך כל המפגשים. תודה רבה והמון בהצלחה!!"
דנה טייטלר, אמא לשתי בנות ובן. אקוסטיקאית מקדמת מודעות מגדרית בקהילה, קרית אונו.
"דפנה דייקה לי דברים שהיו לי בראש אבל לא ידעתי לנסח למה מה מפריע לי או איך לשנות. היא פתחה לי את העיינים לדברים שהייתי עיוורת להם, על אף המודעות הטבעית שחשבתי שיש לי."
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בקניה של 195 ומעלה, משלוח חינם לנקודת האיסוף.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן