החיים הם לא ורוד וכחול

המדריך לחינוך והורות במודעות מגדרית

הצעה מיוחדת לארגונים,
ולנשות ואנשי חינוך והוראה

בואו לקרוא מהו מגדר, ואיך הוא משפיע על ההתפתחות של הבנים והבנות שלנו.
למה קשה לזהות הטיות מגדריות ואיך מתקנים כדי שהבנות והבנים יוכלו להיות מי שהם והן באמת.

ספר עתיר כלים פרקטיים!

המתנה המושלמת  לגננות, מורות, מורים
וכל העוסקות ועוסקים בחינוך.

מחירון לבתי ספר וגני ילדים

מחיר קטלוגי 96 שח

ניתן לשלם בצ'ק, אשראי או העברה בנקאית

מייל: daphnapeys@gmail.com 

מה אמרו על הספר

מיכל מדמון, מנהלת קבוצת חינוך 2020 - למערכת חינוך אפקטיבית יותר
"תודה רבה דפנה, נהניתי לקרוא תוך שיחות ערות (ונסערות) עם הסביבה. ספר מרתק, קולח, חשוב ופוקח עיניים."
רבקה שמש, מנהלת חט"ב סמדר, הרצליה
הספר הוא כלי בסיסי של ממש לכל העוסקים בחינוך. הוא מקנה כלים ברורים ופשוטים המאפשרים להבין את הנעשה בכיתה ואת ההטיות המגדריות שקשה לזהות, מאפשר לנהל שיח בחדר המורים על הנושא ויישום מיידי של פדגוגיה מודעת מגדר בשטח. בנוסף מצאתי בו רעיונות נפלאים לשיעורי חינוך בתחום המגדר עם מוטת השפעה רחבה על נושאים נלווים - הכלה, העצמה, קבלת האחר.ת ועוד ועוד. ממליצה מאד!
ד"ר יופי תירוש, אוניברסיטת תל אביב
זה לא ספר רק להורים ולנשות ואנשי חינוך, אלא לכל מי שסקרנים על הבדלים בין המינים, או שחשובה להם חברה צודקת, שמטפחת את בנותיה ובניה ונותנת להן ולהם הזדמנות ממשית לשגשג, להתבטא, לגבש קול ולפלס דרך בעולם. הטקסט נע באלגנטיות בין סיפורים אישיים ואנקדוטות לבין ממצאים מחקריים, הוא עתיר דוגמאות מעוררות מחשבה וגורמות לקוראות ולקוראים להסתכל על הדברים מחדש.
דנה טייטלר, מקדמת מודעות מגדרית בקהילה
"דפנה דייקה לי דברים שהיו לי בראש אבל לא ידעתי לנסח למה מה מפריע לי או איך לשנות. היא פתחה לי את העיינים לדברים שהייתי עיוורת להם, על אף המודעות הטבעית שחשבתי שיש לי."
שקופית קודמת
שקופית הבאה

"מחקרים מראים שההשפעה של מורה עם הבנה במגדר על מדדים כמו שמחה, הצלחה וה־  well being  הכללי של הילדות והילדים בכיתה היא דרמטית. אומנם יותר ויותר מורות ומורים מתעניינים בנושא המגדר ובהשפעתו על ההתפתחות של הילדים והילדות, אולם העשייה היא לרוב נקודתית ולא מערכתית." (פרק 8, מערכת החינוך)

בספר פוקח עיניים זה תגלו מהם המרחבים העיקריים שממגדרים ומשפיעים על אושרם ועתידם של הילדות והילדים. תוכלו ביתר קלות לזהות את המסרים הסמויים, תבינו את השפעתם על התפתחות הילדות והילדים ותימצאו פתרונות יצירתיים למצבים מורכבים. 

ספר המקנה כלים ראשוניים להתנהלות בכיתה.

הטיות מגדריות הן דבר מתעתע. קשה מאוד לזהות אותן. גדלנו עם אמונות שיש דברים שבנות אמורות להיות עדינות, מתוקות, שבנים אמורים להיות חזקים, ספורטיבים, טכנולוגים. כי ככה זה בטבע. לא? האמת שלא, לא באמת. לא כולם. כל כך הרבה שכבות של מגדר נראות לנו טבעיות, ונעלמת מאיתנו ההשפעה של ההטיות האלה על היכולות ותפיסת המסוגלות של הבנות והבנים. כדי לתקן להן ולהם את המרחב, את האפשרות, את העתיד, חייבים להבין איפה מתחבא המגדר, ומה הנזק שלו.

בספר זה תלמדו על ההטיות המגדריות ותקבלו את מודל מתנ"ה המודל שיסייע לנו להחליט על מה להתעקש ועל מה לוותר. הוא יאפשר לנו לצלוח דיונים בנושא מגדר בכיתה, בשיחה עם ההורים, עם גורמי מקצוע, בארוחות משפחתיות, עם חברים. המודל נשען על מחקרים בתחום המגדר, על ספרים מוכרים יותר ומוכרים פחות. הוא מעניק לנו את הכלים שבהם השתמשו כולן —מווירג'יניה וולף עד שריל סנדברג, כל אחת בדרכה, כל אחת מהזווית שחשובה לה. 

והוא המודל שמאפשר ליישם פדגוגיה מודעת מגדר בכיתה: מספר/מדידה, תוכן, נראות, התפתחות

מחירון לבתי ספר וגני ילדים

מחיר קטלוגי 96 שח

ניתן לשלם בצ'ק, אשראי או העברה בנקאית

מייל: daphnapeys@gmail.com 

הספר הוא מדריך פרקטי המקנה כלים
פשוטים לתקון ההטיות שמסביב.
תמצאו בו טיפים להתמודדות יומיומית, מענה לדילמות נפוצות וגם כלים
לשאלה הגדולה: מה ניתן לעשות כשאי אפשר לתקן? כשזה מה שיש.

מחברת הספר, דפנה פייזר, אם לשתיים, בעלת תואר שני בלימודי מגדר, מורה בתיכון, המקימה והמנהלת של קבוצת הפייסבוק 'הורות במודעות מגדרית' , עוסקת בשנים האחרונות בהרצאות, חינוך, יעוץ, וקידום מודעות מגדרית מתוך דאגה לעתיד הדור הצעיר של כולנו. 

מה עוד אמרו על הספר

חנה רדו יזמת עסקית חברתית
• "הספר שלך מעולה שבמעולים וחבל שלא היה לי אותו כשגידלתי את בנותי"
יעל משאל, סופרת
"הספר כתוב נהדר.. הלוואי שיגיע לכל הורה גהן/ת מורה והלוואי באמת שהילדים (נכדים) שלנו יגדלו באופן הזה.. למדתי הרבה, תודה רבה. "
פאולה רוזנברג, אשת תקשורת
המלצה ישראלית לגמרי על הספר הזה.. מודעות מגדרית בסיסית יכולה לעזור לכל אמא ולכל אבא לדבר עם הילדים שלהם על מורכבויות ואתגרים שנתקלות ונתקלים במהלך הילדות וגיל ההתבגרות
מיה טבת דיין, משוררת וסופרת
"מדריך מעולה מעולה להורים ומורים וכל מי שרוצה לפקוח עיניים להסללה מגדרית"
שקופית קודמת
שקופית הבאה

להזמנות במייל: daphnapeys@gmail.com  טלפון ואטסאפ 054-4524443

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן